Oulun Veden asiakkaat ovat tyytyväisiä vesilaitoksen asiakaspalveluun. (Kuva: Timo Kuukkanen)

Oulun Veden asiakkaat ovat asiakaskyselyn mukaan kokonaisuudessaan tyytyväisiä vesilaitoksen palveluihin. Tulokset ovat parantuneet kaikkien viiden tunnusluvun suhteen ja erityisesti viestinnän, asiakaspalvelun sekä Oulun Veden asiantuntevuuden arvostus on  noussut.

Veden laatuun ollaan tyytyväisiä, ja vedenjakelu ja toimitusvarmuus on kuntalaisten mielestä kiitettävällä tasolla. Kunnalliseen vesijohtoverkostoon ollaan kaiken kaikkiaan tyytyväisiä.

Viestinnässä kuntalaisten mielestä korostuvat hyvinä asioina asioiden löydettävyys verkkosivuilta. Verkkosivut uusitaan tämän vuoden lopussa, ja sivustoa selkeytetään entisestään. Myös häiriöviestintäjärjestelmä on otettu käyttöön.

Kokonaistyytyväisyys vesilaitoksen toimintaan on Oulun Vedellä keskimäärin parempi kuin muilla vesilaitoksilla Suomessa.

Tulokset ilmenevät Taloustutkimus Oy:n tekemästä WACSI 2023 -asiakastyytyväisyyskyselystä, jossa Oulun lisäksi oli mukana 8 vesilaitosta mm. Kuopio, Pori ja Hämeenlinna.

Keskustele

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *